Rafałblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy rafalolkusz.bikestats.pl

linki

Kraków - Modlnica - Szyce - Biały Kościół - Jerzmanowice - Gotkowice - Przeginia - Zederman - Sieniczno - Olkusz

Czwartek, 8 lipca 2010
Km: 40.14 Km teren: 0.00 Czas: 02:34 km/h: 15.64
Pr. maks.: 45.00 Temperatura: 25.0°C HRmax: HRavg
1431: 1431kcal Podjazdy: 320m Sprzęt: Kross - Nomia +3 Aktywność: Jazda na rowerze
Jazda z pracy do domu.
Dziś rano zabrałem rower samochodem do pracy, ponieważ postanowiłem nim wrócić do domu. Tak też zrealizowałem. Wyjazd z Krakowa zajął mi 25 minut dzięki rozkopanemu Rondu Kraka. Dalej już miało być tylko lepiej. I pewnie by było gdyby nie budowa nowego węzła w miejscowości Modlnica. Trzeba tam bardzo uważać. Jest tam bardzo wąsko, jedzie się na krawędzi drogi. Tam też spotkałem na ostatnim zwężeniu, przy wyjeździe z rejonu budowy „świetnego gościa” w wypucowanym czarnym samochodzie, który nie omieszkał kilka razy zatrąbić na tym bardzo wąskim odcinku. Serdecznie pozdrawiam kierowcę i jego wspaniałego kolegę i również przesyłam mu buziaczki. Trasa ta jest dość trudna, suma przewyższeń wynosi 320 m. Jest tam bardzo duży ruch. Część trasy jechałem chodnikami, ponieważ było tam znacznie bezpieczniej. Najgorszy był jednak wiatr, który prawie cały czas wiał mi w twarz. Z Krakowa wyjechałem o 16:00 a w domu byłem 18:45. Czas samej jazdy bez odpoczynku zajął mi 2 godz. 34 min.